Mooi DOOSJE helpt verkoop
Helemaal HIP
Het blijkt dat veel mensen op zoek zijn naar een mooi doosje. Het is helemaal HIP om je product te verpakken in een doosje met uitstraling. Een mooi doosje en niet alleen mooi in good looking. Mooie kleuren, goede tekst. Maar ook mooi van de gebruikte materialen zoals kwalitatief goed FSC karton, prachtige papiersoorten. Mooie omslagen van linnen, leer of suède. Allerlei kleuren en folies voor bedrukking. Er zijn vele mogelijkheden om het doosje te voorzien van de uitstraling die past bij het product of merk.
Verrast
Als de klant dan afrekent en zijn product wordt verpakt in een prachtig doosje. Wow, hoe verrast is de klant!?! Wat maakt het doosje een product compleet. Het product en het merk staat voorgoed hoog in aanzien van de klant. Nu de kunst dat de klant weer terug komt voor een nieuw product. Als de klant moet kiezen tussen een product in een doosje met uitstraling of zonder doosje, dan weet ik wel wat hij kiest. Hoe makkelijk is het om de klant te sturen in zijn keuze.
Bewaren
Natuurlijk gaat het de klant om het uiteindelijke product. Dat is het gebruiksvoorwerp. Maar het doosje zal bewaard worden. Mooi om het product weer tot een volgende keer in op de bergen. Mooi om te laten zien aan vrienden, familie, collega’s. Goed om te weten dat de styling van het product helemaal af is in een mooi doosje!
Vormen
Alle vormen en maten zijn mogelijk met doosjes. Niets is te afwijkend. Vouwdoosjes, autolock doosjes, doosjes met en zonder deksel. Magneetdoos, verzenddoos, schanierdoos. Doosjes met sluitingen van lintjes tot slotjes. Doosjes met handvat. Zelfs de binnenzijde bekleed met stof, foam of een passend interieur van karton.
Geen weggegooid geld om alleen een product te verpakken. Maar investeren in een doosje is een product neerzetten, de styling compleet maken. Het merk naam geven en bekendheid genereren.
Het doosje maakt het verschil!